tiistai 2. helmikuuta 2010

ANONYYMIT HUOMIO!

On ihanaa, että blogini on saanut lisää lukijoita, jotka ahkerasti kommentoivat, kysyvät ja tsemppaavat Neit X:ää.
Yhden toiveen esittäisin:
Kun kirjoitatte kommentteja ja kysymyksiä, laittakaa vaikkapa jokin nimimerkki kommentin loppuun. Minusta on kiva lukea kommenttejanne ja pyrin myös aina vastaamaan niihin. On kuitenkin paljon mukavampaa ja henkilökohtaisempaa vastata nimimerkille, kuin Anonyymille.
Sinänsä tällä ei ole mitään sen suurempaa merkitystä. Tottakai kaikki Anonyymeinä pysyttelevät ovat edelleen tervetulleita lukemaan ja kommentoimaan!!! :)

Photobucket

9 kommenttia:

  1. Oikeassapa olet. Tuota ei vain ole tullut ajatelleeksi. Itsekin olen muutaman kerran kommenttia jättänyt, edelleen projektiasi seurailen, mutta ihan vain olen esiintynyt anonyymina. Tästedes allekirjoittaneen tunnet nimimerkillä Zinnia. Ja zemppiä edelleenkin. Edelleen samaa mieltä blogistasi, yksi parhaita laihdutusblogeja.

    VastaaPoista
  2. Nim.penni84.
    onko sulla ikänä ollut vaikeina herkut ja tissuttele..ne minulle ne vaikeimmat.
    vaikka saatan liikkua joka pv...niin tuo tissuttelu saattaa tulla esille et tuoppi päivänlehtien parissa.siitä haluisin niin paljon eroon..samaten napostelusta.

    VastaaPoista
  3. Heippa Zinnia ja penni 84! Hauska tutustua! :)
    Tissuttelu ja herkuttelu lihottivat minut alunperin. Siitä syystä niiden kanssa pitää olla varuillaan. Joskus on ihana juoda lasi valkkaria työpäivän päätteeksi, sen aion itselleni sallia. En tosin joka ilta. Siitä tulee liian helposti tapa. Napostelu on kaiken pahan alku ja juuri ainakin omalla kohdallani. Sitä en salli itselleni lainkaan. Herkutteluun totuttelen vasta uudelleen. Heikkouteni ovat kakut!!! Nyt osaan jo tyytyä yhteen palaan tai jopa puolikkaaseen. Vielä puoli vuotta sitten meni helposti vaikka koko kakku...

    Eli vastaukseni kysymykseen: ON. Vaikeaa on ollut ja siitä syystä tiukka toleranssi. Koen olevani herkuttelun suhteen kuin mikä tahansa holisti. Kannan tätä "pahetta" mukanani koko loppu elämäni. Oma päätökseni on, annanko sille vallan ja päästänkö mopon karkaamaan käsistä. En aio päästää!!! :)

    VastaaPoista
  4. Täytyypä kommentoida kun paheista tuli mieleen. En ole toistaiseksi huomannut itsessäni erityisiä paheita, mitä nyt joskus silloin tällöin tekee törkeästi jotain mieli..:D
    Mutta, sen olen huomannut että jos otan herkuttelun suhteen nollatoleranssin, riistäytyy kaikki himot irti ja kaupassa kuola valuu jo monta metriä ennen karkkihyllyjä..:D Siksi mulla onkin sellainen suunnitelma, etten kiellä itseltäni mitään herkkuja. Silloin niitä ei tee niin mieli kun eivät ole kiellettyjä. :D Eikä tule morkkiskaan jos vaikka muutaman namun söisi.

    VastaaPoista
  5. Olen lukenut blogiasi alusta saakka ja silloin tällöin jotain kommentoinut (viimeksi tuohon "Viljaton viikko" postaukseen.) En ole aikaisemmin jaksanut nähdä vaivaa ja tehdä omaa profiilia, mutta nyt ryhdistäydyin :o)! Mulla on sama projekti menossa, joten olen saanut hurjasti zemppiä täältä ja muista blogeista, joita olen seuraillut samalla. Omaa blogia tuskin alan pitämään, tuskin riittäisi mitään kerrottavaa :oD! Mutta jatkossa voin ainakin kommentoida tunnistettavasti :o)!

    VastaaPoista
  6. Moikka!

    Olen miettinyt samaa, joku nimimerkki olisi hyvä keksiä. Minä olen se 160cm ja 57kg painoinen, joka mieluusti sujahtaisi näppärästi omiin farkkuihin :) n. 3kg pois, se riittää.

    Nyt toista viikkoa menee kevennyksen suhteen ihan kivasti, itse asiassa painokin hiukan laskenut.

    Mä voisin olla vaikka Manta. Olen reilu kolmekymppinen ja mulla on kaksi alle kouluikäistä lasta.

    t. Manta

    VastaaPoista
  7. Heippa Laura, Viivitys ja Manta. Hauska tutustua myös teihin! :)
    Manta, aika samoissa mitoissa siis mennään. Se on parista kilosta kiinni!
    Laura, loistavaa jos osaat pitää herkuttelun kurissa. Omalla kohdallani ainoa makeakierteestä eroonpääsemiskeino on ollut tuo nollatoleranssi.
    Ja Viivitykselle tsempit takaisin! Kivaa kun käyt kommentoimassa.

    VastaaPoista
  8. Mahtavaa, onnittelut edistymisestä, hauskasta blogista ja tsemppiä loppurutistukseen!

    VastaaPoista
  9. nim.Penni84
    Ihanaa kuulla et muillakin sama ongelma.
    ja minulla kans tuo jos laitan nollotoleranssin niin ihan varmasti tekee sit mieli niin että tulee hulluks.Herkuttelen pystyn jotenki pitämään aisoissa,mutta tuosta alkoholista jotenki vaikeampi,oon sairaslomalla ja kun ei ole tekemistä sitä menee naapurin kanssa istumaan ja lukemaan lehtiä ja samalla menee muutama juoma,,yrittänyt kyllä vaihtee sen bissen nyt lonkeroon niin ei turvottaisi niin..olen tosiaa ennen kokoa 34/xs mutta nyt yksi hermokipulääke lihotti minua 5viikossa melkein 20kiloa.eli ennen painoin noin 58kg ja nyt 78kg.ja tuntuu ettei millään tipu=(ahdisttaavaa,käyn kuitenki salilla ja vesijuoksemassa

    VastaaPoista