maanantai 20. lokakuuta 2014

Elle Style Awards, I love me -messut ja Cailap by minä -hiusvälineiden lanseeraus

Herramunvereni, mikä viikko!!! Olin viikonloppuna mukana I love me -messuilla omalla osastolla yhdessä mahtavien yhteistyökumppaneiden ja mun oman 15-henkisen tiimin kanssa. Mukana menossa olivat Cailap, Four Reasons, Natural Code by Lumene ja Remington. Oli ihan mieletön meno, ja nyt jälkipurkua tehdessä olo on väsynyt, mutta onnellinen.

Kuva Mari Lehtosalo



Messuosastolla lanseerattiin myös mun suunnittelemat Cailap by Mariela Sarkima-hiusvälineet. Tuokin on ollut sen sortin pitkä projekti, että huh, huh! :) Tänään on sitten käynnistynyt virallisesti VIOLETTI VALLANKUMOUS! Mun Cailap-hiusvälineet on loppuvuoden ajan yksinmyynnissä suurimmissa Sokoksissa, ja Hair Bible -kirjaa saa samasta talosta koko tän kuun ajan hyvään hintaan 25,90 €. Hakekaa pois! ;)





Viime viikolla oli myös Elle Style Awards -gaala, missä luotsasin Lumenen näytösmeikkitiimiä, ja kävin lavalla ojentamassa Vuoden meikkitaiteilija-palkinnon ihanalle Anu Levylle. En komapastunut! ;) Gaalataltiointi on nähtävissä Maikkarin katsomossa, ja se tulee vielä kerran uusintana MTV3:lta tämän viikon perjantaina klo 13.35. Ellen netissä on myös kuvagalleria, josta löytyy hauskoja tunnelmia ja tilanteita takahuoneesta!


Mun gaala-asun alaosana oli pastellinen tylliunelma, eli häähameeni! Olin niin ylpeä kun se soljahti sukkana päälleni. Kolme vuotta sitten häissä se nimittäin kurottiin kiinni hakaneuloilla… :D Sporttisen yläosan löysin Lindexistä. Ompelin siihen muhkeutta olkatoppauksilla, ja Hanna vielä ystävällisesti kroppasi sen napamalliseksi takahuoneessa juuri ennen kuin astuin lavalle jakamaan palkintoa!





Laihisraivaroinnit on jääneet lähes kokonaan tämän lokakuun alkupuolen hulinan ajaksi. Liikkunut olen ainoastaan kamoja raahatessa ja messuosastoa rakentaessa, ja syömisetkin on menneet miten sattuu päivien venyessä. Blogia en ole ehtinyt päivittää lainkaan, on oikein ollut ikävä kirjoittamista! Kaikesta rytinästä, kohelluksesta, menosta ja meiningistä huolimatta paino on onneksi pysynyt samoissa lukemissa, eli 61,4 näytti tuo vaaka edelleen tänä aamuna. Kehon koostumus sensijaan on selkeästi löllööntynyt, siihen tartun heti huomenna, kun on pitkästä aikaa treenit Monnan kanssa! Monna on muuten tänään siirtynyt Fit-lehden bloggaajaksi, ONNEA UUTEEN KOTIIN! :)


Mutta arvatkaas, vaikka kuinka on ollut tiukka tahti, ja monenmoista vääntöä ison muotinäytöksen meikeistä vastaamisen, messuosaston kasaamisen ja koordinoimisen + omaa nimeä kantavan tuotesarjan lanseeraamisen kanssa, niin silti mieli on edelleen tyyni ja olo reipas. En tunne olevani puhki kulutettu, vaan itseasiassa energiat on korkealla, ja mieli jo pyörittelee uusia kujeita! Muistan kuinka melko tasan vuosi sitten järkkäsin ison Beauty Brunch -tapahtuman ja näytöksen Klaus K:ssa. Olin sen jälkeen ihan naatti ja loppu, enkä halunnut kuullakaan mistään kauneustapahtumista tosi pitkään aikaan. Silloin ei ollut core, henkinen eikä fyysinen, kunnossa. Nyt on, ja olen tosi iloinen siitä. :)

Odotan innolla loppuvuotta, sillä tänään alkoi sellainen jakso elämässä, että MULLA EI OLE MITÄÄN PROJEKTIA VIRITTEILLÄ!!! Edellinen projektiton hetki on ollut, odottakaas, kun oikein lasken… Herranjestas: joulukuussa 2012. Kaksi vuotta on mennyt yhdessä hujauksessa projektista toiseen liukuen. Mulla on loka-marraskuulle muutamia sovittuja duunikeikkoja, vähän konsultaatiota ja konseptointia, muttei yhtäkään omaa projektia. Paitsi yksi: MINÄ ITSE. Jatkan siitä, mihin ennen tän lokakuun rytinän alkamista jäin. En malta odottaa! Ensi viikolla lähdetään Oskarin kanssa vähän puhaltelemaan Lontooseen, ja loppukuusta on luvassa Villa Mandalan Hengähdyshetkiä-viikonloppuretriitti. Aion myös varata hemmotteluhoidon Thann Spa-hoitolaan, se oon ihan paras pikapakopaikka arjesta! Odotan myös innolla, että pääsen pitkästä aikaa aamujoogailemaan ja juoksemaan. Balettituntejakin on kertynyt läjä korvattavaksi, eli tästä alkaa ihana loppuvuosi.

Loppuun vielä megaiso kiitos mun upealle messutiimille, OLETTE PARHAITA!!! Ilman teitä en olisi pystynyt, kyennyt jaksanut… Buaaah!!! :D Ja jep, järkkään teille karonkan! ;)


Kuullaan taas pian!

Photobucket

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti