keskiviikko 11. marraskuuta 2009

60 KG ALITETTU!!!

Voi pyhä jysäys! Tänään on se päivä, josta olen haaveillut viimeiset 2 vuotta. Painolukemani alkaa nyt vitosella. Voisin kiljua riemusta! Olen aina ollut henkisesti 50-jotain kiloinen, mutta viime vuodet ovat valitettavasti vierähtäneet kuudenkympin paremmalla puolella. Laihisraivareiden lähtötilanteessa luku hipoi jo seuraavaa kymmenlukua...
Tämä on mieletön merkkipaalu. En oikeasti uskonut, että kykenisin tähän, mutta näin vaan kuitenkin pääsin tähänkin tavoitteeseen. Olen jälleen ylpeä itsestäni! Se on kuulkaa hyvä tunne.
Tavoitteeseeni on enää 4,8 kg matkaa. Se tuntuu alkukilojen karistamisen jälkeen mitättömältä loppurutistukselta. Totuushan kuitenkin on, että juurikin näiden viimeisen 5 kilon kanssa joutuu rutistamaan ihan toden teolla. Olen valmis pusertamaan, tänään valmiimpi kuin koskaan!



Photobucket

7 kommenttia:

  1. Tosi upea saavutus, ihan älyttömästi onnea!

    VastaaPoista
  2. Loistavaa Neiti X!!! Kateellisena katson vierestä, mutta motivaatiosi on niin tarttuvaa ja omakin paino on koko ajan laskemassa :) että ei tässä ole suunta kuin eteenpäin ja alaspäin!

    Kertoilehan muuten miten se detox-kuuri sujui?
    (Kysyin tätä jo aiemmin, mutta en muista minkä kirjoituksen yhteydessä joten vastaus on jäänyt unholaan...)

    VastaaPoista
  3. MIELETÖN SUORITUS!

    Tätä tarvitsin minäkin, siis kuulla onnistumista. Olen jumittunut kauheiden himojen keskelle... Ja masentunut kun tuntuu, ettei paino tipu yhtään..

    VastaaPoista
  4. Aivan upea, mahtava juttu!! Onneksi olkoon!! Viimeiset kilot ovat (huhupuheiden mukaan) sitkeimmät, mutta olen varma, että hyvä tahtisi jatkuu, miksi se nyt yht'äkkiä pysähtyisi?

    VastaaPoista
  5. Harriet: detoxeilut on jääneet... En muistanut juoda sitä.

    VastaaPoista