tiistai 16. joulukuuta 2014

JOULU TULI VIIKON ETUAJASSA

No nyt se on tapahtunut, paino on vihdoin tippunut alle 60 kg:n. Sehän tarkoittaa sitä, että tavoitevaatelaatikko nro 2 on poksautettu auki. JIHUU!!! Olin tosi iloinen ja onnellinen sovitellessani laatikon sisältöä. Ainoastaan kahdet farkut ja yhdet housut olivat naftit, kaikki muut sujahtivat sukkana päälle. Laatikosta löytyi myös sellaisia arkistojen aarteita, joissa oli vielä hintalaput tallella, tai joihin oon viimeksi mahtunut 8-10 vuotta sitten. Voitte varmasti kuvitella sen fiiliksen, kun sovittelin menemään, ja vaatteet sopivat yksi toisensa jälkeen! Tuon laatikon ehdottomana kruununjalokivenä pidän kuitenkin näitä mustia housuja:


Olen ostanut ne vuonna 2001! Nii-in, 13 vuotta sitten!!! :D Nuo housut ovat yhdet seksikkäimmistä, jotka omistan, niissä on nimittäin ihan kick ass-leikkaus. Materiaali on paksua laadukasta, täydellisesti laskeutuvaa kangasta, lahkeet levenevät, vyötärö istuu täydellisesti, ja peffa näyttää ihan sairaan hyvältä. Oon siis viimeksi mahtunut niihin silloin joskus 2000-luvun alkuvuosina. Ah, whatta feeling! :)


Mahduin myös näihin New Yorkista kesällä 2008 ostamiini shortseihin, joita en sittemmin olekaan käyttänyt… Muistan, että silloinkin ne jo vähän kinnasivat, mutta ajattelin, että tiputan pari kiloa, niin ne varmasti istuvat täydellisesti. No, enpä tiputtanut, vaan lihosin niistä niin pahasti ulos, että pahimmillaan kyseiset shortsit eivät tulleet reisieni yli. Mutta nytpä tulivat, ja tipahtavat juuri soppelisti lantiolle. Perfection.

Arvaan, että tää kilojen nopea tippuminen on osittain flunssatoipilaana olemisen syytä. Vaaka on siis näyttänyt nyt pari päivää 58,6 kg. Kun ruoka alkaa taas maistua kunnolla, on selvää, että painokin nousee. Yritän kuitenkin pysytellä kuudenkympin alapuolella, täällä on kivaa! :) Vaa'alla hyppäämisen lisäksi on hyvä ottaa kuvia. En nimittäin ainakaan itse tajunnut, että esim. mun käsilihakset erottuu noin hyvin, näyttää kivalta. Hoikistuneen olemuksen ja "uusien" vaatteiden innoittamana haluan laittaa uuden treenivaihteen päälle heti kun olen kunnolla tervehtynyt. On tosi kova himo päästä tanssimaan, nostamaan rautaa, joogaamaan ja juoksemaan. Ei ainoastaan, eikä varsinkaan ensisijaisesti siksi, että haluaisin tiputtaa painoa ja hoikistua lisää, vaan ennenkaikkea siksi, että haluan vaalia tätä hyvää oloa. Toki haluan kiinteytyä vielä lisää. Nyt kun olen näin käsinkosketeltavasti kokenut, että se ON mahdollista, eikä oikeastaan edes vaikeaa, jos vaan saa pään ja kropan puhaltamaan yhteen hiileen, haluan haastaa itseäni puskemaan eteen- ja ylöspäin. Nyt juuri tuntuu siltä, että There's no limit, mä pystyn mihin vaan.  Mä uskon itteeni, ja tiedän, että mussa on voimaa, sisäistä ja ulkoista, ja haluan valjastaa kunnolla nää mun voimavarat käyttöön!


Photobucket

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti