tiistai 10. helmikuuta 2015

- 10 KG!!! :D

No nyt on punnittu, kuvattu ja mitattu! Se on kuulkaa sellainen juttu, että tasan 10 kg on lähtenyt, since näiden Laihisraivareiden ensipostaus 1.7.2014. Vaaka näytti tänä aamuna ihan mieletöntä lukemaa: 57 kg! Me happy, VERY HAPPY!!! :D Tuolla Suuressa Suunnitelmassa lukee, että nyt saan korkata viimeisen Tavoitevaatelaatikon, jihuu! Sen lisäksi on aika arvioida tarvitseeko painoa vielä pudottaa, vai onko tässä hyvä…?

Tältä siis näytän tänä aamuna:



Ja tässä verrokiksi edelliset kuvat viime vuoden puolelta:






Ja vielä niitä mittoja:


Edelleen ne sentit on vähentyneet, mutta pariin paikkaan on tullut vähän lisää… "Ylämasuun", eli kylkiluiden alapuolelle on tullut + 0,5 cm. Syytän matkanjälkeisturvotusta ja viime päivien post-vatsatauti-tankkausta! ;) Reidet on kasvaneet jopa 2,5 cm, eli lihakset on kasvaneet Monnan rääkissä! Haukkariin on myös tullut puoli senttiä lisää. Nuo sentit on kyllä ihan kyllä puhdasta lihasta. Mun kädet ei ole koskaan näyttäneet näin linjakkailta, eli ei haittaa! :D


Tiedättekö, mä olen todella ylpeä itsestäni! Oon viimeksi ollut näin kevyt, hyvinvoiva ja onnellinen, ööö, en edes muista milloin! Sen muistan, että vuonna 2007 oon painanut edellisen kerran suunnilleen tämän verran. Silloin olin petite vääristä syistä: liikaa töitä, valvomista, onnetonta rakkautta, huonosti syömistä, jne. Riuduin pienikokoiseksi, enkä todellakaan ollut onnellinen. Nyt tilanne on toisin, onneksi! Oon tän kuluneen reilun 7 kk aikana oppinut itsestäni enemmän kuin koskaan. Oon kuunnellut mieltä ja kehoa, ja löytänyt niiden välille tasapainon. Ennenkaikkea oon oppinut rakastamaan itseäni just tällaisena kuin olen. Jos joku kysyisi mikä on mun elämäntapamuutoksen onnistumisen salaisuus, sanoisin ARMO. Vaikka heti alussa asetinkin selkeät tavoitteet, en ole mennyt härkäpäisenä niitä kohti, vaan nautiskellut joka hetkestä tällä matkalla, niin nousuista kuin laskuistakin. Senpä takia tähän viimeiseen viralliseen etappiin pääseminen tuntuu toki hienolta, muttei kuitenkaan käsittämättömältä. Tämänhän mä laitoin tilaukseen viime kesänä, ja sitä saa mitä tilaa. Seuraavaksi on aika mietiskellä, että mitenkäs tästä eteenpäin? Mun ensituntuma on, että tässä painossa tunnen olevani bien dans ma peau, on hyvä olla. Kehossa on toki vielä kohtia, joita haluan vähän muokata ja muovata, mutta noin yleisesti ottaen peilistä mua kattoo ihan sikaihana kissa, BOOM! ;)



Nyt lähden nauttimaan talviauringosta!


Photobucket

18 kommenttia:

  1. mahtavaa!sä näytät tosi hyvältä!onnea hienosta saavutuksesta! perässä taaperretaan,hitailla askelilla..

    VastaaPoista
  2. Wauwauwau!! Niin hienoa! Saat todella olla ylpeä! Niin mahtavaa kun kroppasi on muuttunut juuri oikealla tavalla ja lihaksia on tullut lisää painonpudotuksen rinnalla. Ja voi mikä muutus viime kesän ja tämän uusimman kuvakollaasin välillä! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Thankspanks. :D Perjantain treeniä odotellessa, kroppa on aikaerosta vielä sen verran sekaisin, että on jäänyt tanssitunnit sun muut treenailut tällä viikolla väliin. Jos saan unta, niin huomenna aamulla balettiin! :)

      Poista
  3. Hienoa!! Oikein paljon onnea upeasta työstä ja saavutuksesta :) !!! Perässä tullaan, joskin aika hitaalla tyylillä ;)..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvin säkin vedät Johanna, hiljaa hyvä tulee! ;)

      Poista
  4. Huippusuoritus! Saat olla itsestäsi todella ylpeä! Hyvä olo oikein huokuu sinusta ja näytät ihan mielettömän hyvältä!

    VastaaPoista
  5. Way to go GiRL!! You absolutely ROCK!!

    VastaaPoista
  6. Vau, hienoa! Erityisen iloinen olen lukiessani tuosta hyvästä olosta, sen todella huomaa uusimmista kuvistasi. :) Minulla itsellä on ollut samanlainen olo, kun sain ruokailut ja liikkumisen kuntoon - mahtava fiilis!

    VastaaPoista
  7. Huikea saavutus ja kuvissa ihan mieletön ero! Onnea!! Ja kun nyt kysyit, niin mun mielestä enää pienemmäksi ei ole tarvetta sulla. Oot tosi kaunis, hoikka ja silti sopusuhtainen just noin :)

    VastaaPoista
  8. HYVÄLTÄ näyttää !!! Onnittelut =)

    VastaaPoista
  9. Huikeeta, ihanaa inspiraatiota meille muille kamppailijoille! :D

    VastaaPoista